Stockholm live



Japp, ..  vad säger man
Jag kan ju börja lugna ner min nervösitet iallafall, för att idag har stora jag varit hos Lars Wallin i hans ateljé
mycket trevligt, var inte alls som jag tänkt mej, han har sin atelje mitt i smörjan, typ en gammeldac lägenhet ca en 4 . ..  Idag var ju 7 stycken som var där uppe
De är jätte trevliga
Snackade med Lars lite på lunchen, . .. trevligt vettu !
hahah, jag gick på stan helt själv med efter woorket
trevlig stad,. . mycket affärer. . hade med min lilla Buddy Shayenn i telefonnen med !
Sååjaa, vi snackade sådär 1,5 h ... stackare :D
Imorn tar jag T-banan till stan runt halv nio,  tar rätt så exakt 30 minuter in och där bytar man tåg :P JA KAN JA KAN
sååå duttti (A)
Gick till Sabina favvo affär med föressten URBAN OUTFIT, ja gilla den ;D
hittade ett fint märke där inne RELIGION !
Ska nog köpa en tröja där i veckan
sen ska jag fatomej hitta mej en vinterJACKA
Trivs jäätte bra här i stockholm, bor jäätte bra,  god mat, . hahah (A) FETTO !
har ett eget rum, med klädstång och Data ;D  LIIIVET
nu kan inte mamma komma där; klockan e mycket , natti natti   .. . YEEEES ;)

vill ni veta så glömde jag min borste hemma med,. . får borsta med fingrarna HAHA.  men de gick bra asså
"En nära o alltid med borste" :D Ekonomiskt faktiskt !
Ska försöka fotta lite imorn med, alla e ju sååååå nyfiknaaa,. :D:D men vaffan !
Neej nu ska jag se om jag har fått mejl från BDB så man kan bli medlem ngn gång !
kyyyyssssN som mooni sääger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0