SADELTIEF !

EeeeEEHM ett tag sen jag skrev (A) :D
Fullt upp med BDB :P

HAHA man kan kalla denna veckan "Shayennveckan"
hell sjukt
Måndes: VÄla med Shayenn
TIsdag: SOla med shayenn
Onsdag: D med shayenn
TOrsdaG: sola med shayenn
FredaG: festa med shayenn
HAHA SKIT SAMMA, klarar mej inte utan deej :D:D

JAppp , men sen jobbar jag ju ocksåå ,..  tjäna caash moneey ;D YEEES ! mycket naajs
Köpte en jacka idag på Benetton :D typ helt vanlig, men shayenn godkännde den iaf. TACK  O LOV :D:D
SEn när jag kommer hem från stan idag,..  ska TA min cykel från busshållplatsen o cykla hem
HOHO NÅGOT FATTAS?
JOOO ngn har meckat bort min SANDEL,..nänä då får ja cykla hem utan sandel
HELT SÄÄR? moongggoo ? ;O

Mamma tyckte de va skit kul iaf.. . .. PSssST

längtar till fredag, vet exakt va ja ska ha på mej (A) :D:D

 PUSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: shayenn

HAHAHA OOJOJJ det är du sjäälv som tagit bort sadeln, erkänn! du giillar att den sticker upp där bak din jävel haha ;) nej men jag vet, det kan ingen! Shayenn-veckan I like! :D

2007-10-30 @ 23:08:28
URL: http://shayennosorio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0