one day

 

Fettnaajs !
Kanske inte de finaste bilderna
Men ändå,  de var Linas 18års ferre för ngn helg sedan :)
uhhhm idag e det Fredag igen
Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu
alla ska ut, men ska jag? ;D
ÄÄÄÄÄäääh, fårse hur jag känner efter jobbet (A)

paaaaaH snart flyger jag till Stockholm, helt själv ;O
scaarryy
Vill hitta min vinterjacka i stockholm med, måste ha en snaart
panik på att jag inte har hittat ngn ännu
Malin fyller år idag, Grattis grattis

Idag börjar jag Praktisera klockan ett typ
ändån, sen slutar jag sex i think :D
Shayenn: Min lyckliga utlottade vän :)
Sabina: Min ovän som blev en bästa vän :)
Paula: eeeeh vad sär man? <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0