Höööst

iiiih de är nu man är helt nervös inför Sööööndag o Mååndag  !
På Söndag, ska mammy skjussa mer ner till Malmö flygplats och hjälpa mej checka in min väska eller vafan man gör... .;O ?
Sen ska jag  hitta vilken Gate och vilket flyg jag ska flyga till Stockholm, sen har jag en elektroniskbiljett wowkej?
Istockholm möter mina "släktingar" meeej, TACK LOV (A) !
SKa bo hos de i en vecka  :P fettnaaajs
Måndaag Morgon ska jag till Laaars Wallin, HAAAJ?
Pallar inte att jag e helsingborgare och ska snacka skånska med dom .. öööh?
Tror de kommer bli skit skojj, längtar sjukt mycket, sen efter den veckan är de LOOOV
och då ska man jobba typ hela lovet ! ,. . teheh cash money ! :)

HAHah, eeehm ni kan få se min och jojjos mästerverksbilder vi tog påväg till MAxi en dag ! huhuhu

  YEEES SNYGGA !
Men ska till väääla nu,
eeh Fredag imorn = HYllingee ;D
<3<3

Kommentarer
Postat av: shayenn

HAHAHA palla dom bilderna! e det pippifågeln som försöker flaxa? ;D

2007-10-29 @ 23:40:50
URL: http://shayennosorio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0