Förferre hos majj

                  

5 Oktober i min lilla LYA ! . ..   Stack till Tempel efter det, kul jag kommer in? NEEJ!
haha Ihelgen ska jag INTE ut, nejnej nej ! :D
Feetnajs, ..UHm alla hade armbrytning med pappa på festen med,. haha nice?
ja förlora, sååklart  :P
JAa och sen i Lördes, gjorde jag och shayenn värsta söndagssteken till Lill kim och Rohde ! ;D
Vi var som värsta mammorna, ringde till dom = MAten är klar ! hahah
Vi gick en 10:a på dunkningen av dom, värsta, ljus o allt ;D YEES!


Några bilder när vi laga mat :
 Emely syrran och jag .. .värsta köttiga!
 . . .. Granerar fläsket, tror ja de heter ;D
 .. .mhmhm smarrie? hahahah
... katten blev visst sugen med , KATTEN GUSTAV
. .. sen blev man jätte trött

Men jajaj, det var allt, kul  !  PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0