flying high

image187
YEEEES, om rättså exakt 4 timmar åker jag uppåt mot Stockholm
Är nervös inför hur jag hitta vart jag ska gå :P Åker helt själv juuu! GAAAAH
Menmen, de fixar sig nog, inte så längesen jag åkte flygplan sist ju, 3 månader sen  !

Tar ungefär 50 minuter att åka till Bromma flygplats !

Sen Imorrn blir jag skjussad till Lars Wallins verkstad typ :D
Ska blir skiiiit sköönt och bara komma bort ett tag, .. Se något nytt !

JAppp, sen kommer jag sakna mina älskos också ;$ (A)


Vi TREE <3
Tänkte på de, .Sen när vi slutar skolan, kommer vi fortfarande träffas lika mycket då?
Sorligt om vi inte gör de
menar,
tänk om Shayenn uppfyller sina drömmar och flyttar till Los Angels ?!?! ;/
KUUUL !
TÄnk om Sabina blir chef på MAX, då kommer du alltid JObbaa! 
fullt upp

AOUFF, Snart är de modevisning igeen i November, skojskojj :D
HAhah, ja skaffa föresten bilddagboken igår, men jag har inte registrerat mig ännu
Men jag heter CarolineSchade där med ! . .. lättast så :D:D
Näämen nu ska jag ÅÅÅÅÅÅKAAA
Ses om en veeecka :D:D
och Jaa shayenn jag kommer ringa dej varje dag, .
DU SKA FÅ VETA ALLT ;D hahaha

Kommentarer
Postat av: sabbie

HAHHAHAHHAHA chef på MAX? HAHHAHHAHAHA aldrig livet, wooooho mina framtidsplaner? haha jaja! :D

2007-10-21 @ 15:06:48
URL: http://alltomsabina.blogg.se
Postat av: shayenn

HAHAHA max-chefen! jag ser det frmaför mig haha..
men åh om jag flyttar till L-A så ska ni komma och hälsa på mig ofta såklart! Kan vara er tolk då ju ;) love!

2007-10-23 @ 19:57:54
URL: http://shayennosorio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0