H E L G E N

Fredag :
Skulle tvunget kolla på IDOL i fredags, MEN missa halva :P
För de blev filmkväll hemma hos Filippa :)
Jag, Lina, Shassi, Sofia o Filippa då :)
Chips, godis och VATTEN :D
De hyrde den "se upp för dårarna" Japp , sen hade man redan sett
typ helt OK film , men inget man ser 2 ggr !
  Det var Fredagen de ! VA hemma 12 ;P
Seeeen Lördag (A) hahah, såå  va man "inte vara hemma sugen"
Så man ringde runder, och det slutade med att Vi Jag lina o lollo
stack till Åstorp hem till lill tobbsan med Danne då !
Sååådär soft, danne ska såklart alltid försöka fylla en med turkisk shot men nejnej ;) funkar ej !

JApp sen skulle man GÅ från tobbe till en fest
GÅ? neej snarare ramla fram.. . typ 20 ggr SJUKT?
tobbe stuka foten , jag har blåmärken på benen o lite smått o gott
 HAHAH, Åstorp är inget festställe för mej ska ja lova
Men tjenna bönner?
kommer till en fest, sån kille som har stenkoll på ALLT
fick inte sitta var man ville eller lägga skorna var som helst,.  nejnnej !
ÄÄh sen skulle danne tuffa upp sig, så vi STACK !

JAPP ,  blev en kul kväll trots allt,  bättre en HIMMA ;D -....
Idag var de Farsdag, jag och jojjo gav en hemma gjord tårta
mycket god och mycket fin blev den  ;D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0