ÅÅh hej lääängtar !

ÅÅÅh var hos min kära "halv broder" igåår !
Och kollade på hans nya lägenhet
FYFAN vad jag längtar till jag skaffat eget
helt sjukt, TÄNK liksom
GÖra den som du vill ha den, , .. färger, möblera, designa !
ÅÅÅH, ser den framför mej
VILL FLYTTA NU
men neeej, först ska jag gå ut skolan, ha ett fast bra jobb
Kööörkort, Bil helst med då :P
och världens bästa pojkvän ? HAHA LYCKA TILL ! hoho? VAR E NI?
MEeeeen,..  HAHHAHAH asså måste bara berätta att jag övningkörde idag
typ i 2-3 timmar, JA GILLAR DE
först körde jag på väla moterväg,. . hahah ser en annan som övningkörde med
SÅKUL ! Hon körde liksom kängrun, som jag gjorde i början
Seeen körde jag till Hyllinge, när ja kände mej säkor :P
Häälsa på pappsen en snabbis
Seen vidare till ekeby, körde till kusinerna OCH TILLBAKA
SÅÅ BÄST ?! eller de var vad jag tyckte iallafall
sen får man ju inte glömma mamma som skrek och var genomsvettigt brevid mej
HAHAh, "DU E GAAALEEEN", "AAAAKTAA", "DU HÅLLDE PÅ ATT KÖRA PÅ DEN BILEN PRECIS"
" DE ÄR BARA 90 HÄR LILLA DU",
SOm sakt JAG E BRA :D

EEHm ja, sen åkte Sabina idaag; FY TA DEJ ! AVIIIIIIIIS :P
PUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0