Kopenhagen

Igår va vi på steakhouse, mkt trevligt. Jag Shayenn sabbi o paula o nårra till. Köpte in sånna goda shotar, muumssii,me likey ;D men alla stack då efter 12 typ, skit trissst !

Idag gick man upp sånt skit tidigt, för att jag Och sabina skulle till köpenhamn 09.00 på morronen
Vi tog oss dit helt själva , WOW ! :P
Vi fotade ETT foto, haha, och det var ett foto vi skullege till Shayenn, sånna indiander (hennes favvos):P
Sen när vi är innne på ZARA försvinner sabbe, jag helt panik där i kön, får värsta tankarna
Fan sabbe har lämnat mej här själv nu, hur fan ska jag komma hem, helt ledsen, så fick ringa henne, och då hade hon gått in i en annan affär, haha helt vrickad ;D trodde jag va där o sånt ! :D
kulkul, men vi hittade varann till slut ju
så nu har jag köpt kläder till skolavslutningen, slipper man tänka på det mer, YEES  !:D
Idag ska jag bara softii,.. fast hade velat göra ngt endån :P menmen

PEEEJS (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0