Citadellet

Idag har hela vår klass varit på citadellet. ! sånt typ gammalt skit i Landskrona, spökar o sånt där, "jaja"
Jag och Sabina hade värsta förhoppningarna att du skulle vara fångarna på fortet och sånt, men nejnejk vi hade fattar allt fel som vanligt, man skulle bara gå runder och titta på massa hålor o sånt...
hepphepp, lägger väl in bilder sen ;b  Idag doppade jag fötterna långt ut i vattnet i havet, men shayenn idag.
Läraren helt panik, ohnej tänk så drunkardom, . pallet :)

Idag ville jag ut, i och med att jag är ledig imorn från jobbet, men jag verkar ju själv m det ;s skiiit!
Ohyees, imorn ska jag och sabina åka vår efterlängtande resa till Köpenham, .. Vetifanken hur vi ska klara oss själva utan shayenn men de löser sig hoppas jag ! ;l kommer väl komma till någon helt annan stad eller ngt, men men :P Så vi ska upp tidigt imorn, sen shoppa shoppa shoppa ! , och hoppas man hittar avsluningskläder ! ;d

Peeeejs, ska göra ve mej nuu, PUSSy (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0