Tisdag 5:e Juni

Då bjöd jag hem Shayenn My och Natta !
Städade fan halva huset för som skulle komma, sen lagade jag MAAAT
världens lättaste matlagning fast endå godaste TAACO :D
Satt vi i Uterummet och snacka, mys pys !
Sen fick vi för oss att vi skulle dricka och sticka förbi en fest o hälsa på några
Ringde pappa och så fixade det sig
Då efter 11 typ, tog vi fyra Tandemcyklen mitt i natten för att cykla till den festen
så jääääääääävla jobbigt, så tungt och så jävla många uppförsbackar,
 vi va på festen halv ett, sen kom polisen bakom osss, men de sket ju i oss, de skulle till festen,
 när vi kom dit, stack alla till bussen,, LööönT!, nejnej !
men de var mkt lättare hem, för då var de bara jag o shayenn kvar, sjöng o allt på vägen ^^
sen när vi kom hem var klockan tvåååå, sen gick vi o lade oss ;D
sen fotade vi en massa bilder med !

image12  JAG OCH NATTA (chipskvinnan)
image13  WOOW,  haha cp värsta filtarna, på väg till hbg !
image14 My dyker ner i bordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0