smaarrrie

haha, så sjukt mycket skratt man har fått av de ordet SMARRIE som betyder typ "men mysigt" i ett sammanhang
Happ, då jobbar man sista dagen på jobbet på Söndag. Kommer sakna jobbet lite faktiskt (A)
JObbat där nu i 5 veckor, kommer kännas konstigt sen på Måndag och inte åka till jobbet
Menmen, i helgen blir de nog bara softe, skönt med endån tråkigt !
Blir paarty all the time sen nästa helg på HBG festivalen ju SEEEEEEN
åker man till Bulgarien i en vecka OOHYES me likeey
synd bara att inte shayenn o sabina inte ska dit meer ;/
Aouuff, måste bara säga att jag HATAR Fredag den 13:e
Först fick man fågelskit på armen bara sådär vipps från himlen, SPLAASH !
mhmh, smaaarrri liksom :P haha

Men på kvällen var jag o sabina på retro, träffade en massa kul personer och lite sådär tjaffs med vissa
men sånt e de :)
HApp, sen på LÖrdag morron blir man tvingad till väla på morronen, fast man inte mådde de bästa
MEN när väl jag och josefine ska hämta min cykel som stod på sabinas gård, VAR NU BORTA !??!?!
cp dalhem, tror ALLA mina cyklar försvunnit härifrån, hate it
gillade faktiskt mina lilla Betty, . . hon va sååååå uhm. ..  typ ...fin :D
ajja, hoppas väl hon hittar hem en dag eller ngt :S


image10
 

Men endån vi synes , heeeeeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0