real life

image27   Caroline Sandra Schade          




Bra låtar:

Ricky - Get to know you
-
  T pain ft. Akon - Bartender
-  David Guetta - Love is gone

Såg Linas kvällsdagbok häromdagen, den var sådär, mer en film för 14-15 åringar ;b
Idag var min första sovmorgonsdag, sköönt, slutat jobba nu :)




Juli:
25: Lönen
26: Malmö (lönen slut)  tsss
27: Festa, hbg festivalen
28: Rix fm
31: Sunny beach


Har fått sån flipp igen att jag vill ha hund, en liten lurvig sak ;D

image25  Riktigt söt, dvärgspets (:


image26

När jag kommer hem ska jag köpa den mobilen, för den har inte kommit in i affären ännu, skit

Har lånat Shayenns mobil nu i ett halvår, påtiden och köpa en ny nu
för min egen mobil som jag hade i 3 månader eller något dränkte jag i ÖL när jag va ute, intee smart ! !



tiihih, jag vet redan vad jag ska köpa till sabina när hon fyller år, 31:e Augusti, paartdeey :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0