Idiots?

image31
TOODDELUU !

Jaa, då var de HBG festivalen hela helgen
mådde sådär lagom dåligt på Lördag morgon men vad gör de
Tog igen det igen några timmar senare
föör fest igen hos calle jonnee, ohyes
SEEEN var man ju tvungen att kolla på DANNY
(pallar inte mej själv när jag sär de)
såå bra så braa
Vet att Shayenn med gillade han efter ett tag
såg nog leeendet på läpparna
Alla bara försvann efter ett tag tråkigt nog
så glad man blev när man såg TAGADA
älskar den karusellen sjukt mycket,
så jag och sabina försökte få med alla att åka den
men vi hade lika kul utan dom :)
Tivolit stängde klockan ett och alla stack hem, KUL?
niiix, så jag drog mej hemåt helt ensam
och får höra massa saker som man kunde tänka sig hända
Idioter hela högen :@
uuushH jaa

MEEEEN vad gör man, imorrn ska jag packa, sen  på tisdag flyger jag ivääg TACK Å LOV
<3

Kommentarer
Postat av: runkartillbaradig

ouff assa! sån hetnos du va!!! palla va så läcker :S kom och fucki med mig?? snäääällaa... du kan få en femma ;) mer är du inte värd! hrmf!! ååh okej då du kan få mer!! ååh så kåt jag e! ciao mi amoooore! <3

2007-08-10 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0