hate it

image29
Cäärraan


För en gång skull såg jag en sevärd film " Disturbia "
Den handlade om en pojke som får husarrest av polisen för han misshandla sin lärare
Därav får han fotboja och får bara vistas i huset, i 3 månader
Han får en ny tjejgranne som han spanar in från fönstret med sin kikare,
han får syn på massa annat skumt från andra grannar och misstänker att de kanske är gubbgrannen som ligger bakom mordet han sett på TV´n.
Varje kväll ställer han sig vid fönsret för att hitta bevis mot honom
NUU säger jag inte mera, ni får se slutet sjävla, mycket spännande film;)

UUussh, storstädade mitt rum igår och hängde ut min matta på balkongen
Pånatten kom jag på att jag hade glömt att ta in den, så jag bad mamma göra det.
FYFASEN så lägger hon den i köket och ut springer minst 4 TVESTJÄRTAR
så sjukt äckligt hatar små kryp
image28 
Så vi fick kasta ut mattan igen och döda alla små skitar
Jag och jojjo springer in på mitt rum, jag lägger mej i sängen och jojjo står en meter ifrån mej
efter 1 minut börjar hon skrika och springa med fullfart mot mej och hoppar en meter upp i luften i min säng
då hade en tvestjärt klättrat upp på hennes ben ÖÖÖH!
Men micke var snäll och döda den åt oss. Mysiga mardrömmar man måste ha haft inatt :P

Idag fyller moffe 70, kalaas ;D

På Torsdag ska jag och shayenn stor shoppa i Malmö, läängtar
fick min lön idag, skattade sjukt mycket   ;l
eller 30 % som jag får tillbaka nästa år, fattar ingeting !


image30  Min arabiska vän Shayenn Osorio som gillar klä ut sig i skolan med sin hemmagjord slöjja och en folié till hatt. Längesen, tror de var nästan jag som klädde ut dej med (A) tiihhi, men gillar dej endån :)
Vi två tsm: GALET, FESTLIGT, HOOCHIE `S hahah pall not <3<3



PEEEEEJS :D


Kommentarer
Postat av: hoochiekanoochie

hahahahaha arabisk?? nej duu... aaawiiie me like dig med hoochie (TROTS ALLT);D <3

2007-07-24 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0