fiesta de bästa

I helgen festade jag och shayenn, trevligt faktiskt
Fredes förfesta vi hos mej, sen åkte vi ner istan och mötte Tommy o Cliffan
satte hos på Hamnpaviljongen och fick drinkar snällt snällt !! !
Efter de stack vi till PL13 men de stängde klockan 2 så vi gick vidare och trodde vi skulle in på 25+ idioter ! ;D
men träffa massa kul gubbar i kön, dom bara ; OJ, näämen detta var något nytt, ni två flickor äter varssin kebab i kön innnan ni ska in på diskot, hahah. pallar inte sen åt dom själv utav våra SAAAJKOS :D

seeeeen åkte jag hem och sov ut, På lördag får man sms om att de är ngn Hamnfest i Ålabodarna, okej liksom?
men de slutade endå med att vi förfesta hos shayenn, sen hade jag kollat att vår buss gick 23.48 men den gick tydligen halv tolv istället, så vi fick fixa skjuss snabbt o lätt . . . som va bra, för de va sjukt långt och gå från busshållsplatsen till ålabooden
kommer dit ser man alla 40 åringar hoppa runder i ett ÖLtält,  hahah så det blev att jag och shayenn också sprang in,  jag hade iaf. trevligt, men vetifan om shacccho hade de ;/
JAJa, sen missade jag min sista buss, SÄÄLLAAN !
så fick sova hos shayenn som tur va, gick upp klockan sex imorse, upp tidigt och jobba sista dagen ju ;D
gick förvånadsfullt bra, sugt segt på jobbet på söndaaagar, SOOFT :D

En sak till åker till BULGARIEN om 9 dagar, YEEEEES hejdå sverige :D
image22  såå hääärligt !!! (H)

image23  Jag och min kära kusin som man var tvungen att springa efte

image24  hahaha, vinkar o sånt pallar inte mej själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0