I LIKE IT

JULLOV NU , såå jädrans skönt
bara komma bort från skolan liiiite : )
Feeestade på julavslutingen hemma hos Paula
Rätt najs faktiskt sådär 15 pers som förfesta
Seedan stack man till CAntina som man inte varit på innan
sååå sjukt kul hade jag , vet inte varför, men hade bara de  ;D

Sen har man jobbaat, Tors- sön . . money money : )

I går lördes , haha
Vaar jag på bonne lokalfest i påarp, GO WILD !
hahah, va så sjukt dött ett tag så man hade så jävla kul på dansgolvet me johan o danne o PALLE girl ;D
jaja, ja gilla de iaf. :):)
träffa nya huen med . ..

UHm idag är de Lill-julafton, ska snart göra ve mej
sen ska vi till moster IA o fira jul me de
JULKLAPPAR  till määjj  :D
skit skönt har handlat klart julklappar till alla jag velat nu
Mamma, jojjo, pappa/Fatima, brodern, sabbe, shache o palle <3<3

JULAFTON ska man fira julen med familjen Linderoth fotbolls galningarna :P
sådär 70 pers i VIken . ..hoppas där e ngn i min ålder med bara ;D;D YESSA !

25:e fira jul med pappsen o co :)
26:e Cardinal
27:e BIRTHDAY
28:e släkt kalas ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0