tröttsamt?

image57

Ihelgen?
Har jag varit hos pappa, jääätte längesen jag var där sist, typ 2 månader
Men ja, haft fullt upp i sommar ;b haha jaja?
Men iaf. så hade vi kräftskiva med grannarna i Fredes, gott gott, kom till o med på att jag gillar räker bättre än kräfter THATS WOORD!  (också komenterar Shayenn: de heter faktiskt Weard)  HAHHA mhmhm !
Sen tjatade jag på Sabina hela dagen att vi skulle till Retro, för ja palla inte sitta hemma o se alla fulla 40 åringar ;D
Men, jag lyckades tillslut övertala henne, hon hade bara fete förkylning, ont i halsen och sjukt mkt huevärk !
Sen sa jag hej o hå till alla i hyllinge och fick skjuss till sabina TAACKI <3
Fyyfasen alltid lika kul har vi på Retan, träffar alltid nya huen ! mouhaha


Men ja, imorn ska vi till Malmöö, på festivalen, fårse om de blir något skojj där !
ONSDAG börjar vi skuuulan, sådär kul i början och se allt nytt folk, men 91:or ? tsss AW ;)
MAheppme, sen på fredag blire Paaardey i LA, sen förmodligen in till staden ;D
På Lördag ska jag "jobba" på ett bröllop, blanna drinkar o plocka unnan
JAJAA, . säkort kul
<3

Kommentarer
Postat av: shayenn

HAHAHAHAHA AAWE nej carro jag kommenterar i weard!! WEIRD* menar du väl?? ;D nusse haha

2007-08-20 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0