rusning på maxi

HAhah, pallar inte mej och shayenn på Maxi igår,
Vi fick såååå brottom att vi rusa igenom maxi,
Köpte en läsk och lösgodis snabbt, hahahh, men ni får inte veta hemligheten varför vi hade bråttom  !! ;D
NYFIKEN ? ;P;P

eehm,  sen såg vi "because i said so" sådära lite halvbra film
sen skulle vi ju tvunget se super dåliga spindelmannen,. . tror shayenn gilla den lite iaf.

Idag följde jag med shaccho hem, sen stack vi till stranden för de va så sjukt varmt i LA ;D
gick ner i väääldigt djupt vatten, bottnade knappt, sen skulle shayenn simma till en flotte ute i havet
men jag orkade bara halv vägs sen fick jag kramp i armarna, så vi fick simma tillbaka FÖÖÖRLÅT (tror hon blev sur)  HAHAH!

image53Tog ett foto innan jag åkte hem, ser ut som hon blev jääätte lessen ;D hahaha
image54  Sen har vi lilla MASSAMI, shayenns  hund, dom e rätt lika ! ;D
image55 HAH,  lägger in denna bilden enbart för att reta shaccho! , öööhm okej? ^^ hahaha

Imorn ska jag till vääla och fixa en massa hemligheter ;D YYEES !


Kommentarer
Postat av: jagdujagvet

äh jag VISSTE att det var därför du tog den bilden! SNUSKHUMMER!

2007-08-14 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0