Rånad i skolan?

HAha asså nu skrattar jag, men de gjorde jag inte i skolan
Jag och Sabina tog egen rast och stack till CAfeterian för att käka godiis, solklart
Sen satte vi oss i ljusrummet, typ bara vi där HAHA men endå
Vi gick tillbaka till lektionen, gjorde lite uppgifter
sen slutade vi och då stack vi till Bussen
JAaha? var är min plånbok då?
UHHM, *klick*  den ligger i LJUSRUMMET
så jag sprang ju tillbaka dit, men där ligger ju såklart inte den kvar, så gick in till cafeterian och frågade efter den,  OCH DÄR LA DEN :D helt glad blev jag
sen kollar jag i den, och då va alla pengar borta, busskortet och bankomatkort,  YEES?
ringde mamma direkt,så hon fick spärra de
lönt o ta de liksom? nänä
Fick skjuss sen iaf. så allt e typ fixat nu :)
cepe ;D
Idag va jag med SHayenn golleplotten, . ..
image59
Sabina har en blogg nu
alltomsabina.blogg.se YEES
Dagens ord; skjut sköt erska
lilla mooni hahah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0