Hemma bäst

Kom hem inatt klockan tre, Va med fammen i en vecka i Sunny Beach !
Trevligt trevligt, fast hade haft kuligare om Shayenn o Sabina o Paula med var där, men men  ! !
Vissa dagar sööög fet balle, väärsta stormen en dag( kunde inte vara ute)
Sen i förrgår va de värsta Åskan o mullret, aldrig varit så mycket som de åska där fyfasen
Sen blev halva sunny beach översvämmad, hell sjukt
image34  mysigt väder liksom?

På dagarna gick vi till stranden runt 11-15.00 varje dag, sen poolen till klockan 5
hahah, sen VILOTIMMEN till 6 ;D
sen gjorde man ve sej och ut o åt middag med andra fammen, mysis

image35image36image37
image39image40image41
image42image43 image44

JAJA,  häromdagen var jag ute med My o Nattaa, skojj skojj !
SJukt billiga drinkar så blev alldeles bra för mej
Mamma: asså nej carro, de va äkligt o se dej sådär !
Vi träffade några norskor, trevliga, jag snacka engelska med dom, för jag fattar typ inte norska :P
Va inte så smart av mej att dricka dagen innan man ska åka hem, fy fan, aldrig mer BLÖÖE !
men de gick braa endån,
Lovar att jag o joojjjo kom på smeknamn till hälften vi gick förbi i sunny beeach, utan att tänka på de :P hell sjuk
smeknamn som: Måns, Kidd, Bruttan, faadass, Beach boysen, GG (Gorillan Göran), Fisken, Pinoccio
.. HAHAH cpe !
där va riktigt snygga boys där, mest svenska :P

Såå  3 av 7 dagar var soliga resten oväder ;s
PEEEEJS   <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0