Estockholmo

image58

And I am telling you i´m not going alone, without you
Annars har de varit helg nu, festligt värre :)
Fredes var vi hemma hos Liina, sådär 10 pers typ
((lägger in bilder sen))
Sedan stack vi alla till TIvvan, men där kom alla bort
så slutade med att jag och sabbe gick in själva
men vi hade kul ändån, . .muhuehue
Fast vi inte var där sålänge, men näästa helg
FYLLER sabbssi 18 fucking år, AVIIIS
paardeey all the tiime
fårse vart vi tar vägen men (Y)

I lördes jobbade jag på ett bröllop, duka fram o blanna drinkar
läärt mej litta nytt nu, sen smakade jag på en jäätte god shot,
måste köpas :D hahah?
om ni vill veta nått kul lyssnar jag på VILL HA DEJ !
ååååhnäää
vaa händer?
Idag ska jag äta Taacco med fammen
sen blire väl mys med film, söndagsfilm? ;D
En sak till
När vi ska praktisera ska jag kanske till Stockholmo
och jobba där med Lars Wallein (SVeriges mest kända designer) ;D
hoppas verkligen jag får, Allt detta för FArmors förkänst, likeyou
Nej en sak till bara
Nu har jag min nye mobil, gillar den jäääte mooccke ;p
Fast har inte kommit på hur man ska skaka den( för att byta låt)
kommer se helt cp ut sen när man går på stan och skakar mobilen fan ;D
Så nu är de dax att överlämna min f.d mobil tillbaka till SHayenn


Har fett tråkigt nu och är ashungrig
Allt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sääääxiga!!! / anonym

2007-09-21 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0